خبر گزاری باشگاه استقلال

ناصر خان داری کجا میری؟؟؟هنوز زوده واسه ی رفتن....وایسا آخرین پنالتی مونده...همه امیدشون به تو هستش.....نره اسطوره

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 2
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 2
بازدید ماه : 236
بازدید کل : 33363
تعداد مطالب : 584
تعداد نظرات : 14
تعداد آنلاین : 1


البرز ورزشی 08 خرداد 1390

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: یک شنبه 8 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

روزنامه های امروز 02 خرداد1390

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

فعالیت روزنامه «خبر ورزشی» تعلیق شد

 

 

http://fcperspolis.net/Images/PostPics/No-Pic-1.gifوکیل مدافع باشگاه پرسپولیس از تایید حکم تعلیق فعالیت روزنامه «خبر ورزشی» به مدت ۴ ماه خبر داد.

مصطفی شکری در گفت‌وگویی، با تشریح این پرونده اظهار کرد: باشگاه پرسپولیس به دلیل انتشار مطالبی حول محور نشر اکاذیب به قصد تشویش اذهان عمومی از روزنامه خبر ورزشی و سایت خبر آنلاین طرح شکایت کرد و پرونده در دادگاه کیفری استان تهران مورد رسیدگی قرار گرفت.

وی افزود: مدیرمسئول «خبر ورزشی» و «خبر آنلاین» در مقابل هیات قضایی شعبه ۷۶ و هیات منصفه مطبوعات به بیان دفاعیات خود پرداخت و در نهایت دادگاه متهم را به پنج‌ ماه حبس محکوم کرد که این حکم به دلیل در نظر گرفتن سوابق متهم، به ۴ ماه تعلیق فعالیت روزنامه خبر ورزشی و سایت خبر آنلاین تبدیل شد.

 

 

وکیل باشگاه پرسپولیس یادآور شد: پس از اعتراض مدیرمسئول روزنامه خبر ورزشی به حکم صادره، پرونده در دیوان عالی کشور مطرح و مورد رسیدگی قرار گرفت و در نهایت رای دادگاه بدوی تایید شد.

وی با ابراز تاسف از این امر گفت: موضع ما این نیست که به دلیل تخلف فرد یا افرادی کل یک نشریه تعلیق شود؛ بلکه امیدواریم همکاران رسانه‌ای با رعایت رسالت اصلی خود مبنی بر اطلاع‌رسانی دقیق بتوانند حقوق افراد و مخاطبان را رعایت کنند.

شکری در پایان ابراز امیدواری کرد که این نوع مجازات‌ها سبب تغییر رویه برخی رسانه‌ها در توجه به رسالت اصلی خود شود.

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

گاف بزرگ روزنامه سرپرست پرسپولیس

 

 

روزنامه «پرسپولیس» که به مدیرمسئولی حبیب کاشانی سرپرست باشگاه پرسپولیس منتشر می شود در شماره گذشته خود گاف بزرگی داد و اعلام کرد پرسپولیس با برتری برابر پیکان و چهارمی در جدول لیگ برتر سهمیه آسیا را کسب کرده و مسابقات جام حذفی برای این تیم تشریفاتی خواهد بود!این روزنامه نوشت: « ایستگاه سی و چهارم لیگ برتر در فصل دهم برای پرسپولیس بردی پرگل را به همراه داشت تا سرخپوشان پایتخت بلیت فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا را از طریق کانال لیگ برتر OK کنند. پرسپولیس با پیروزی پرگلی که مقابل پیکان به دست آورد، علاوه بر اینکه سهمیه آسیا ۲۰۱۲ را گرفت، پیکان را هم به لیگ یک فرستاد تا باشگاهی را که ریشه پرسپولیس در آن نهفته است، به دست پرسپولیس از عرصه لیگ برتر خارج شود!

حالا دیگر پرسپولیس دغدغه کسب سهمیه آسیا را ندارد و با خیالی آسوده می‌تواند در مسیر جام‌حذفی به سمت قهرمانی حرکت کند،»

 

 

این در حالی است که باید خدمت این دوستان مطبوعاتی گفت از ۴ سهمیه لیگ قهرمانان آسیا برای ایران سه سهمیه از طریق لیگ برتر و یک سهمیه از طریق جام حذفی توزیع خواهد شد و چهارمی در لیگ به هیچ وجه ضامن صعود قطعی یک تیم به لیگ قهرمانان آسیا نیست. آن هم در حالی که دو تیم فولاد خوزستان و ملوان بندرانزلی هم اکنون در مسابقات جام حذفی حضور دارند و قهرمانی هر یک از این دو تیم می تواند منجر به صعودشان به فصل آینده لیگ قهرمانان آسیا شده و عملا دست تیم چهارم لیگ از رسیدن به سهمیه کوتاه خواهد ماند.

 

گذشته از این اشتباه بزرگ ، تیترهای نیش دار ، دست نوشته های جانب دارانه و تحلیل های اختلاف افکن  در حساس ترین روزهای فصل تبدیل به پای ثابت این روزهای «پرسپولیس» شده است.

 

در روزهایی که همه دایی را دعوت به سکوت می کنند تا پایه های برخی میزها بیش از پیش متزلزل نشود ، هنگامی که پای منافع شخصی به میان می آید سکوت معنای وارونه پیدا می کند و از انتشار عکس درگیری محمد و آرفی گرفته تا نامه مدیرحقوقی باشگاه به کمیته انضباطی و تشویق و تحریک خبرنگار روزنامه ایران ورزشی برای شکایت از علی دایی دریغ نمی شود. متن زیر را که در این روزنامه به چاپ رسیده است بخوانید:

 

«خبرنگار مورد اشاره آقای دایی، جواد حسینی خبرنگار روزنامه ایران‌ورزشی است که با دعوتنامه رسمی باشگاه سپاهان به اصفهان سفر کرده بود و اصلاً در هتل پرسپولیس اقامت نداشت. او آمده بود تا برای نشریه خودش از کنفرانس مطبوعاتی و بازی پرسپولیس – سپاهان گزارش تهیه کند و البته روزمزد هم نیست! این ادعا قطعاً حق شکایت را برای روزنامه پرسپولیس و جواد حسینی حفظ خواهد کرد.

بعد از دایی دفاع این خبرنگار عزیز از همکاران رسانه‌ای‌اش در روزنامه پرسپولیس در کنفرانس بازی بعد از سپاهان این اعتقاد را داشت که او مزدبگیر است. البته برای کسی که اصحاب رسانه‌ را گالیور خطاب می‌کند مزدبگیر گفته چندان جای تعجب ندارد.»

 

این متن که در «پرسپولیس» چاپ شده به طور واضح نشان می دهد که کارمندان سرپرست پرسپولیس علناً خبرنگار ایران ورزشی را به شکایت از علی دایی تشویق کرده اند و سیاست یک بام و دو هوا را بیش از هر زمان دیگری  به نمایش گذاشته اند.

 

***

 

البته این قبیل اشتباهات فاحش که نشان از ناآگاهی شاغلان در این رسانه دارد ، از روزنامه  ای که به سردبیری فردی منتشر می شود که تا مدتی پیش نه سابقه ای در عرصه فوتبال داشته و نه تجربه روزنامه نگاری داشته است چندان بعید نیست.

این روزنامه در انتهای جوابیه ای که در واکنش به ادعاهای علی دایی در کنفرانس مطبوعاتی  پیش از بازی پیکان منتشر کرده نوشته است : «آقای دایی آیا بقیه ادعاهایت نیز همین گونه است؟! » . حال باید به عباس علیپور گفت «آقای علیپور سایر تحلیل های فوتبالی تان هم این گونه است؟!»

 
نويسنده: محمدرضا تاريخ: دو شنبه 2 خرداد 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

روزنامه گل 15 ارديبهشت 1390

 

نويسنده: محمدرضا تاريخ: پنج شنبه 15 ارديبهشت 1390برچسب:, موضوع: <-PostCategory-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید....تمام خبر های روز استقلال اینجااااست... برای حمایت ازاستقلال عضو بشین

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب

© All Rights Reserved to redarmynews.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com